دانلود پایان نامه رشته مدیریت

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

کلمات کلیدی

دانلود فایل فلش تبلت چینی

دانلود رام تبلت چینی

دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه برد ATM7031A Q88 8703as HD

فایل فلش تبلت چینی ccit a500w

دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

دانلود پاورپوینت کتاب مطالعات اجتماعی

دانلود رام تبلت چینی Marshal ME 715

دانلود فایل فلش تبلت چینی AMPE A695 3G

دانلود رام تبلت چینی AMPE A695 3G

دانلود رام فلش تبلت چینی

دانلود رام فارسی گوشی چینی samsung galaxy j7 sm j700h

فایل فلش گوشی چینی iphone 6s plus

دانلود فایل فلش گوشی چینی micromax Q465 با اندروید 5.1

رام Samsung Galaxy S4 I9500

دانلود فایل فلش گوشی Samsung Galaxy S4 I9500

دانلود رام گوشی Samsung Galaxy S4 I9500

دانلود فایل فلش گوشی چینی samsung a9 plus

دانلود فایل فلش گوشی چینی a9 plus

دانلود رام گوشی چینی samsung a9 plus

دانلود رام گوشی چینی a9 plus

رام تبلت ZTC-T.two

دانلود فایل فلش تبلت ZTC-T.two

دانلود رام تبلت ZTC-T.two

دانلود فایل فلش تبلت Q709A MB V1.0 2014-05-06

دانلود رام تبلت Q709A MB V1.0 2014-05-06

دانلود فایل فلش تبلت چینی epad A727J

دانلود رام تبلت چینی epad A727J

رام تبلت چینی ASSE A2300

دانلود فایل فلش تبلت چینی ASSE A2300

  • ۰
  • ۰
ترجمه مقاله عوامل موثر بر نیازهای مشتری به دسترسی جغرافیایی در تجارت الکترونیک
     
تعداد صفحات : 19 صفحه

عنوان اصلی: Factors affecting customer needs of geographical accessibility in electronic commerce

عنوان فارسی: عوامل موثر بر نیازهای مشتری به دسترسی جغرافیایی در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن اصلی:

Although, it is generally asserted that electronic commerce (EC) can overcome barriers of distance and lead to the dramatic expansion of markets relative to traditional brick and mortar companies, customer needs of geographical accessibility varies according to characteristics of product, service processes and other relevant factors. In this study, we developed six factors affecting customer needs of geographical accessibility in EC: degree of product tangibility, product standardization, on-line interaction and customization, off-line interaction and customization, price level, and firm reputation. Data for analyses were collected through customer surveys and statistically analyzed through exploratory factor analysis and multiple regression analysis.

قسمتی از متن فارسی:

گرچه، در کل اثبات شده است که تجارت الکترونیک (EC) می تواند بر موانع دوری غلبه کند و منجر به توسعه ی مهیج بازارها نسبت به سازمان ها و ساختارهای سنتی می شود، نیازهای مشتری برای دسترسی جغرافیایی طبق خصوصیات محصول، فرآیند سرویس و دیگر عوامل مرتبط تغییر می کند. ما 6 عامل موثر بر نیازهای مشتری برای دسترسی جغرافیایی در EC را توسعه داده ایم: درجه ی ملموس بودن تولید، استانداردسازی تولید، تعامل و سفارشی سازی آنلاین، تعامل و سفارشی سازی آفلاین، سطح قیمت و شهرت بنگاه. داده ها برای تحلیل از طریق نظر سنجی مشتریان جمع آوری شد و به لحاظ آماری از طریق تحلیل عامل اکتشافی و تحلیل رگرسیون چندگانه تحلیل شد.

خرید و دانلود - 15000 تومان